Att veta men inte få berätta


Vi har en kvinna/tant på vårat jobb som varit sjukskriven ett tag nu pga av att hon fick bröstcancer. Men de tog bort det ena bröstet och det sades att cancern inte spridits och att hon skulle bli bra. Så nu framme i vår skulle hon komma tillbaka till jobbet. Men igår fick jag reda på en sak. Läkarna hade tydligen misstagit sig och cancern hade tydligen spridit sig, mycket. Så vad jag förstod så är det kört för hennes del.
Känns ju rätt röv!! Sen är jag en av de få som vet. De flesta andra vet inte om det än. Känns hemskt att de andra går och tror att hon ska komma tillbaka när man själv vet att hon inte kommer göra det...

Kommentarer
Postat av: catrin

jag hatar bröst cancer...det förstör ju allt :(

2010-02-07 @ 11:11:57
URL: http://caatrinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0