Alla brustna hjärtans dag?

Har aldrig gillat det här med alla hjärtans dag. En komersiell skitdag enligt mig. Har aldrig köpt något till någon på denna dag. Men idag är det 4 år sedan (tror jag) jag klarade mitt körkort.
Denna alla hjärtans dag har jag och Boyen bestämt att vi inte ska träffas mer. Så nu är man singel igen då. Känns ju sådär. Antar att det var det bästa. Jag har ju vart rätt velig den sista tiden och inte vetat vad jag känner riktigt. Och det funkar ju inte att bygga ett förhållande på.
Så nu sitter man här på denna skitdag med tårar i ögonen. Wii, vilken fucking jävla dag!

Kommentarer
Postat av: Elii<33

Jag gillar inte heller alla hjärtans dag O.o Varför finns det Alla hjärtan dag? ;S

2010-02-21 @ 23:11:22
URL: http://jordgubbselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0