Telepati?

Konstigt att man ibland kan få "förnimmelser". Har de senast 5-6 dagarna haft en känsla av att mitt ex. Alltså killen jag var förlovad & sambo med. Han är egentligen mitt enda "riktiga" ex, enligt mig. kallar honom K-C.
Iaf, de senast dagarna har jag haft en skum känsla av att det är något som inte står rätt till med honom. Typ att han inte skulle vara lycklig. Vet inte varför jag har känt så. Skit skumt. Har inte pratat med honom på ett bra tag heller. Tänkte faktiskt skickat ett mess till honom och frågat om det. Men sen kunde jag inte med. Men det gnager fortfarande i mig. Så jag tror att det får bli ett litet mess imorgon. Eller kan man med det? Tänk om hans nuvarande sambo skulle se det. Det skulle ju kanske bli konstigt. Inte för att jag känner henne men ändå...
Nä, nu känner jag bara svamlar. Kanske är allt snor i min hjärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0