För framtiden

Ikväll drar kören igång igen. Ska bli kul att få sjunga lite igen. Men jag kom oxå på att det är jag & Sessan som är fest/resekommité detta året. Och vi fixade ju inget på våren. Så vi får väl ta tag i att hitta på nåt nu i höst som en upptakt. Bara att vi är ju lika kassa på det båda två. Hehehe.... Men något ska vi väl kunna knåpa ihop. Får väl bli till att boka bord någonstans och gå ut och käka. Ni har inga bra förslag på vad man kan göra?
Bjuder på en av mina absoluta favvolåtar. Stairway to heaven med Led Zeppelin. Jag vet att den är lång, men lyssna på hela låten =)


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hej raring! nu är jag hemma från interjuven o det gick bra.. tror jag. =) haha du är bra kul du! ja, vi kanske ska ses o sen gå nån kupp på nån biograf o smacka o prassla med påsar, där vi ser att folk sitter o gör just det. vi kanske ska gå ihop oss o göra det, bara för att jävlas liksom! =D

2009-09-14 @ 17:18:52
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: nää fan vad avis jag blir:) Skulle dö om jag fick se dom live!!! :D

2009-09-14 @ 19:21:52
URL: http://mylovley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0