Allt är inte guld som glimmar

Ikväll kommer Boyen på besök. Har inte träffat honom på 1,5 vecka så det ska bli mysigt att få kramas lite =)
Tänkte ta med honom på en auktion ikväll. Långt ut i ingenstans ligger det. Men ibland kan man göra riktiga fynd där. Hoppas på att ikväll är en sån kväll då man hittar det där man bara måste ha men som man inte visste innan att man behövde =P
För snart ett år sen gjorde jag (enligt mig) ett kanon fynd på detta ställe. En kaffeservice med 6 delar av allt dvs, koppar, fat, assietter och även mockakoppar med fat, sockerskål, gräddkanna, två små skålar och 4 kaffe-/tekannor. Om jag inte minns fel betalade jag 150 spänn.
Sen har ju typ alla som jag känner som den sagt att den är as sketa ful. Men jag tycker den är grym =D
Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: aa

Hejsan ! fin blogg! kolla gärna min och just nu har jag fråge time på min blogg då du kan fråga vilken fråga som helst! och jag svarar helt ärligt!!

2010-01-16 @ 03:44:01
URL: http://mexxpexx.blogg.se/
Postat av: lisse xO

besök min blogg :)

2010-01-17 @ 00:46:35
URL: http://thatslisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0