Snart..

...är det helg!! Bara 7,5 timme kvar att arbeta innan lite ledighet.

På lördag blir det lite kalajsande. Jennö fyller 25 bast. Detta ska ju givetvis firas med fest, presenter & en massa sprit =P
Ska bli spännande att få träffa E-Fock (mitt x), som tydligen skall dit oxå. Tror inte jag träffat honom på 1 år cirkus.. Men för min del är det lugnt och jag hoppas att han oxå har lagt allt detta bakom sig. Man kan väl säga att vårat endast 3 månader långa förhållande inte slutade så bra. Orakr inte gå in på det, för det är en lång historia  som ingen orkar lyssna på =)

Nu tänkte jag skulle få röjt lite mer i trädgården. Efter 2 dagars arbete där ute syns det iaf skillnad. Men det är fortfarande mycket kvar att göra. Så har ni inget för er så är det bara att komma hit och hjälpa till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0