Om man inte bäddar får man ligga...

Gårdagen var en dag fylld av shopping. Fick köpt en jacka, plånbok, tröja, scarf & fudge till håret. Så det var en lyckad shopping dag. På kvällen blev det thai mat med särbosarna. Var hemma runt midnatt. Var inte trött så det blev till att sitta framför tv:n & datorn. Starx efter 3 blev det sen sängen. Låg och läste och fick ett mess kl 3.30. "Sover du?" från J.S. Och det gjorde jag ju inte svarade jag. Fick då "Ville bara kramas & sova sen. Går det bra?" Ringde upp. Och det slutade med att jag åkte in till stan och hämtade en småfull J.S. Så det blev inte mycket sovit i natt/morse kan jag ju lova =P Men mysigt var det. Trivs bra i hans sällskap. Och de sista gångerna vi träffats har vi pratat en hel del "deep shit". Och insett att han faktiskt har en hel del bra värderingar.
Har ju egentligen sagt till mig själv att jag inte ska träffa J.S. Vill ju se om det blir nåt med Mr.L. Men eftersom Mr.L typ aldrig har tid så har dte blivit som det blivit. Börjar verkligen tro att Mr.L inte är intresserad. Eller så är han verkligen så upptagen. Det är ju lite svårt att veta. Han säger ju att han vill träffas... Får nog ta tag i det och ta reda på om han är intresserad. Kan ju inte gå coh slösa tid

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

godmoooorning sunshine! =D Jag började as garva åt din kommentar, haha. jag är precis som du när det kommer till prasslande ljud, o jag hatar verkligen när folk letar efter godis under bion. well, du skrev det roligare! :D jag vill med bara gå o slita påsen ur handen på dem, eller gå upp o prassla med påsjäveln framför ansiktet på dem. (tokspel) skratt.

2009-09-14 @ 10:10:26
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0