Mexico

I slutet av noovember bär det av till Mexico för mig & 15 till. Ska dit med släkten. Så igår samlades vi alla hemma hos Svenne & I-Pling för att äta gott, ha tequila provning &  lite "införsnack". Men det blev inte mycket pratat om resan. Men god mat var det & trevligt sällskap. En kanonkväll!
Blev sen taxi in för att sova i stan eftersom jag ska träffa Puffs idag.
Sen kom Jännö's bror hem till mig. Väldigt trevlig kille. Får se om det blir nåt där kanske. Får bra vibbar av honom. För den där Mr.L är så gott som nerlagd. Han hör aldrig av sig ju... Men jag får ju se det som hans förlust. Även om jag tycker det är synd, för även han ger mig bra vibbar. Well, det blir nog rätsida på det med till slut. Kanske... =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha nää risken finns väll att det blir så.. men mina var så fina att jag kommer ha dom hela tiden:)

2009-09-26 @ 18:11:34
URL: http://mylovley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0