Hjärnstillestånd?

Känns som att jag vill få fram nåt. Men jag har ingen aning om vad. Känns som att min hjärna står still fast på ett annat sätt känns den överhettad... Så typiskt mig. Tänka, överanalysera, tänka lite till... Men just nu känns det inte som att jag tänker så mycket alls. Kanske är därför jag känner mig så konstig?!
Fan va flum jag låter nu =) Men skumt är det. Får nog gå och lägga mig och hoppas på att min hjärna är i "normalt" skick när jag vaknar i eftermiddag.

En tråkig tisdagsmorgon sitter det aldrig fel med lite skön musik. Ni som är stammisar här har ju vid detta laget förstått att jag har vääääldigt blandad smak vad gäller musik. Idag tänkte jag bjuda på Dire Straits - Sultans of swing. Tyvärr så var klippet "spärrat", så för att lyssna får ni klicka på länken HÄR

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: haha tack:) dör ju av smärta här så behöver det!!

2009-09-22 @ 21:02:28
URL: http://mylovley.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Tack för dina kommentarer. dem värmer!! <3 hoppas du har en bra dag idag? kramar

2009-09-23 @ 11:22:50
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0