Det är inte lätt att vara poppis =P

I lördags var det ju 25-års kalas. En mycket trevlig tillställning blev det. Och för första gången på månader var Miss full. Var rätt gött faktiskt. För jag slapp bakfyllan. Var bara seg och trött.
Blev raggad på av födelsedagsbarnets lillebror. Och han är rätt cute. Så det blev lite hångel. Men han var dyngrak i slutet av kvällen. Han fick iaf mitt nummer. För jag var ju ändå helt säker på att han inte skulle höra av sig. Men tji fick jag. För på morgonkvisten kom ett sms. =O  Svarade på kvällen sen. Så det blev lite messande fram och tebax. Han ville att vi skulle ses till helgen. Får väl se hur det går med det. Vet inte riktigt vad jag vill heller. Mitt känsloliv har ju vart rätt fucked up de sista åren.
Är ju fortfarande intresserad av Mr.L, fast honom har jag ju inte träffat på ett tag efter som han säger att han är upptagen... Sen har vi ju J.S, som jag dejtat. Men han ville inte ha nåt seriöst, sen ämdrade han sig. Dock försent... Men han har sovit hos mig tre helger i rad nu... Och sen har vi då denna nye förmåga..
Man ska väl kanske inte klaga... Men, när man inte vet vad man vill eller känner känns det lite stört, minst sagt.
Någon dag kanske jag oxå får rätsida på mitt liv igen.
Skulle man kolla in i min hjärna är det väl så här det skulle se ut; Snurrigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0