Fascination del 2

Jag fortsätter fascineras av hur folk är. Pratade precis med en grabb på msn. Vi hade lite pg nu i somras. Men han jobbade väldigt mycket och sen var han kass på att höra av sig. Så jag sa till honom att om han inte ville träffas så var det bara att säga till. Får då svaret att "Självklart vill jag träffas, e bara lite mycket just nu". Vi har sen hörts lite grann emellanåt, men d e inte hans förtjänst om man säger så. Så nu idag pratade vi lite på msn och han är bara väldigt off. Varför kan han inte bara säga att han inte vill prata? Jag fattar inte grejen. Tror han att jag ska lägga mig och lipa, förfölja honom eller va?!
Eftersom jag är så öppen själv så vill/förväntar jag mig att folk är det tillbaka. Men jag vet ju att det inte funkar så. Men jag tycker ändå att när jag frågat och sagt detta innan så borde det inte vara lika svårt att säga. Istället avslutade han vårat samtal nu med. "Nä, nu ska jag dra in te stan o käka. Vi höres" Yeah, right. Vi hörs när JAG hör av mig ja... FÖLK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0