Vresas

Igår kväll blev jag riktigt vresig. Eller egentligen blev jag mest besviken. På J.S.
Han ringde på förmiddagen igår. Sa att han skulle komma till mig på kvällen. Vi skulle laga mat och mysa. Han visste inte riktigt när han skulle komma eftersom han var i Goblinhood då.
Klockan blev kväll och jag började förbereda maten som HAN hade önskat att vi skulle göra. Skickade mess och frågade när han skulle komma. Inget svar. Så jag lagade maten. Åt själv. Kl 21 ringer han. Och jag började jobba om en timme. När han nu ringde hade han inte ens åkt hem än. Fan va vresig jag blev. Vilket han också märkte. Jag var rääätt kort i telefon.
Ville inte prata med honom mer än nödvändigt då. Var ju inte precis på humör...
Jag som hade sett fram emot mys. Vi hann ju bara träffas en snabbis nu i helgen.
Men han bad iaf om ursäkt senare på kvällen. Då förklarade jag varför jag blev så sne och han förstod ju det. Tur för honom!! Han börjar nog fatta att jag har ett sjuhelveteshumör.
Jaja, nu har jag iaf lugnat ner mig. Snart blir det sängen. Ska upp redan vid 12 idag. Ska åka till "Hôlan som gud glömde" (grannstaden) och fika med Laro. Ska bli mysigt. Har inte träffat henne på länge nu. Hoppas på fint väder med så att vi kan sitta ute på filt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0