Typiskt

Har beställt ett mobilt bredband. Kan ju inte leva ute i buschen utan internet! Såg först på fakturan att den var felaktig. Så det var bara att ringa och be dem ändra och skicka en ny. Sen åkte jag och hämtade ut paketet med USB-modemet. Men tror ni det funkade. NEJ, det gjorde ju inte det. Så... det var bara att ringa. IGEN! Och jag som HATAR att ringa... Killen kom fram till att det var SIM-kortet det var fel på. (Vilket jag redan listat ut eftersom jag testade att sätta i mitt sim från mobilen i modemet och det då funkade direkt.) Jaja, hoppas bara att det nya han ska skicka ut funkar.
Är så slö och seg nu. Vill göra nåt men orkar inte, är inte på humör tror jag. Vet inte varför. Tänkte iaf åka och handla lite nu. Har ingen mat hemma ju.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag tycker inte heller att det ska vara för mycket slitet från början. Men det är snyggt med lagom slitet. Som mina byxor, haha! :)

Kram Filippa

2009-05-09 @ 19:34:29
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: K L A R A

kolla gärna in min blogg (:

lämna gärna en kommentar också

2009-05-16 @ 21:34:55
URL: http://klaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0