Skumt

På jobbet i natt stod jag och tänkte alldeles för mycket (som alltid!) Mitt ex fick ju barn för några dagar sedan började tänka på det och började helt plötsligt må så jävla illa. Helt sjukt. Varför gjorde jag det? Sen tänkte jag på Mr. F som hörde av sig i fredags & på J.S som jag inte träffat på hela helgen och som jag nu sagt till att jag måste träffa honom för att prata. Nu kan det inte hålla på att velas längre. Jag behöver veta var han står och om han vill ha ett förhållande. För vill han inte det ( och jag är inte säker på att han vill...) så ör det färdig dejtat. Jag vill inte lägga tid på folk som inte förtjänar det. Jag har gjort det misstaget förut och man blir bara sårad och mår dåligt.
Nåväl, nu är det snart dax för sängen.
NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0