On my own

Pratade ju med J.S igår. Och som jag trodde är han inte redo att ha ett förhållande. Så nu är vårat dejtande över.
Känns lite tråkigt. Men ändå bra att veta att man inte ska lägga energi på det.
Och igår kväll efter att jag jobbat klart kom han hit. Vi myste och hade sex. Han sov över och i morse blev det mer mys och sex. Och det kändes faktiskt bra. Var ju aldrig riktigt kär i honom. Tillät mig inte att bli det eftersom jag misstänkte att det var så att han inte ville binda sig.
Jaja, hur som haver. Gött att vi har pratat och att vi fortfarande kan umgås.
Nu är man ju fri igen och det är bara att ut och ragga =P   Nja, det får nog vänta ett tag... eller några dar iaf... =P
Vid 14-tiden när ja o J.S ätit så åkte ja ut te morsan & farsan. Jag och morsan plockade maskrosblommor. Vi ska göra vin. Ska bli spännande att testa hur det smakar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0