Guitar gangsters & cadillac blood

Det är namnet på det senast albumet från den danska metallgruppen Volbeat. En jävligt bra grupp för övrigt! Har lyssnat på dem i drygt två år. Och har inte ledsnat än. Dom kommer ju även i år till Sweden Rock Festival. Blir fjärde gången jag lyssnar på dem live. Och dom är riktigt grymma live kan jag säga.
Väntar på att dom ska släppa ett nytt album. Det senaste släpptes ju i början av september. Men för er som inte har lyssnat på dem så kan jag varmt rekomendera. Även om man kanske inte är jätteförtjust i hårdrock så kan man gilla dem. Min morsa tycker dom är skitbra. Bara för att det är så melodiöst. Sen har ju Mats en så grym röst!
Jaja, nu ska jag inte tjata mer. Var så goda och lyssna istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0