Slö & snuvig

Blä! Håller på att bli förkyld. Känner mig slö som få. Sov iofs inte så jättebra i morse. Åkte ju till J.S direkt efter jobbet och kröp ner i sängen och mös med honom. Så göttit. Drog väl hem vid 14.30 tiden vilade/halvsov i soffan några timmar. Men det hjälpte föga. Är fortfarande precis lika slö. Hatar förkylningar. Hoppas att det går över FORT!!

Får nog ta ett snack med J.S snart med. Kolla upp vad han vill med "oss". Om det kommer bli något eller om vi ska lägga ner. Är inte helt säker på att han är ute efter samma sak som jag. Vet inte varför jag tror det. Men jag har bara fått en känsla av det. Det kan ju iofs vara helt fel. Därför behövs det frågas. Så att man vet. Annars kommer jag bara gå och tänka, tänka & tänka lite till. Vrida & vända på saker. Varför ska jag göra det så mycket!? Jaja, bara försöka att inte tänka så förbannat. Och just nu går det lite lättare med tanke på att det känns som att hela hjärnan är full med snor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0