Mys

Hade nästan glömt hur det känns att ligga i soffan och blega på tv och mysa. Tur att jag har blivit påmind igen! =D
Efter en sväng till Ica hämtade jag upp J.S. Vi åkte hit till mig och lagade lite mat. Sen blev det soffan och tv:n en stund. Så mysigt. Tror nästan att jag kommer kära ner mig lite... Inte bra. Eller jo, det är väl bra, om det går bra alltså. Men efter de senaste erfarenheterna så är jag lite skeptisk. Men just nu så känns det bara så lätt och trevligt. Känner mig lyckligare än på länge faktiskt. Det är ju helt underbart.
Nu blir det en snabbvila på soffan, sen bort till Bikerbruttan och förberada inför morgondagen.
Hoppas ni får en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0