Devil's plaything

Snart ny vecka igen. Tiden går så fort!!
Igår fyllde min Paps och Puffs år. Så på kvällen var jag hemma hos Puffs och firade henne. Skojigt!! Blev ju såklart lite party, party. J.S var ju i Skövde, men kom förbi en sväng när han kom till stan igen. Var första gången han träffade mina vänner. Får väl prata med Puffs i morgon och kolla vad hon tyckte. Det är ju så att vi måste godkänna varandras partners =P. Men jag tror nog att hon godkänner honom.
I veckan sen blir det väl till att fira Paps med. Bror skulle fixa present. Får väl se vad han hittar på för nåt.
Snart dax för att åka till jobbet med. Just nu skulle jag hellre ligga i soffan och slappa. Men så är det jämt innan jag ska börja jobba. Så det är ju inget nytt.
Men i morgon bitti ska åker jag till J.S direkt efter jobbet och kryper ner i sängen bredvid honom. Mysigt! Men vid 11-tiden blir jag väl uppkörd. Då ska han "jobba". Dvs skriva hem-tenta. Så då blir det till att åka em och fortsätta sova.

Här kommer en av mina favvo-låtar. Danzig - Devil's plaything

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gå till min blogg, o under kategorier så finns det en "Knapp" som heter "Beställ en design" där kan du beställa en design helt gratis!

2009-03-26 @ 10:20:46
URL: http://missminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0