Bättre sent än aldrig...

Ni kanske kommer ihåg att jag för några veckor sedan berättade att jag inte var betrodd att ragga själv längre. Mitt X raggade ju på en kille åt mig. Han fick ju iaf min msn. Men hörde ju aldrig av sig. Eller jo. Igår la han till mig på msn. Haha, bättre sent än aldrig. Fast är han ute efter att ragga så sket han ju i det blå skåpet kan man säga. Har ju mitt på det torra för tillfället. Men det är ju aldrig fel med nya bekantskaper. Jag älskar ju människor. Man kanske skulle kunna kalla mig lite naiv ibland. Men jag väljer att gilla alla innan de visat motsatsen. Och även om de vistat motsatsen så finns det ju alltid nåt dom har som är bra... Visst kan detta gör att jag blir besviken många gånger. Men hellre det än att gå och hata alla. Fast ibland så känns det ju som att det skulle vara bättre... Nä nu börjar jag bara dravla här. Ska snart gå och laga till lite mat här istället =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0