Såpan är igång

Ja, jävlar. Nu är det liv i luckan. Fick ett oväntat samtal i eftermiddags. Visar sig att det är A-B som ringer. Känner inte henne. Hon är väl bekant men jag har träffat hennes sambo ett antal gånger eftersom vi har gemensamma bekanta. För att göra en lång historia kort så var hennes sambo på mig i höstas. Vilket ledde till ett litet hångel. Osmart, jag vet! Jaja, nu blev det så iaf. Hon ringde iaf och konfronterade mig om detta idag. Och jag sade ju som det var. Så nu är det en jävla cirkus. Kompisen ringde och sade att hon ringt henne med och pratat. Grejen är att den här A-B är en riktig intrigmänniska. Så vart detta slutar vet ingen. Fick ju även prata med hennes sambo när hon ringde. Och han hävdar ju att han inget minns... Jaja, skit i vilket. Tycker nästan att det är lite lustigt. Jag menar, jag har ju inte gjort nåt fel egentligen. Det är han som har sambo och barn, inte jag!! Så nu verkar det som att varenda en i kompisgänget är indragna i den här såpan. Just det. Fick ju även höra att jag var fet, ful & äcklig & verkade gå på alla killar som har en tatuering. Hahaha!!! Inget utav det där stämmer ju. Men jag förstår väl att hon är bitter på mig med. Får se om det blir någon fortsättning på denna såpa. Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0