Hur lätt är det?

Igår var jag & mamma ute på en roadtrip till grannkommunen. Jag skulle ha  trädgårdsdynor. Och det hittade jag & billiga var dom med. Blev så billigt så jag åkte och köpte mig utemöbler till balkongen =D
Nu är det iaf sommar. Fy satan va varmt det är! Visst är det skönt med värme, men att vara nattjobbare och att sen försöka sova i denna värmen. Inget skoj! Man vill ju helst inte och lägga sig på mornarna när det är så vackert ute.


Kolla själva. Hur kul tror ni det är at gå och lägga sig efter jobbet när man kommer hem och ser att det ser ut så här utanför?!
Fast nu får jag nog bo i stan ett par dagar. Har inget vatten där ute. Nåt strul med hydrofonen. Nackdelen med egen brunn...
Aja, snart dax att göra sig lite fin här. Ska ut me tösera och käka på Harrys om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0