Flytthjälp

Det ska jag vara imorgon. Puffs & Kix ska ju flytta till en annan lägenhet imorgon. Så jag har lovat att jag ska komma och hjälpa till när jag vaknat. Var ju meningen att de skulle flytta idag, men det blev lite missförstånd så det blev imorgon istället.
Var ju meningen att grabbarna skulle hjälpt dem att flytta med. Men de skulle åka på westcoast riot imorgon. Det positiva för mig då är väl att jag slipper träffa Mr Tattoo ( det är han som jag strulade med på halloween, läs föregående inlägg). Kan ju kanske bli lite konstigt att prata med honom nu när det är ute i det öppna så att säga.
Jaja. Nu är det iaf bara 7 arbetsnätter kvar till semester. ÄNTLIGEN SOMMAR!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0