Upptäcksfärd

Har ju vart rätt taskigt väder idag. Så jag har gått på upptäcksfärd här på gården. Hittade en skitcool retro fåtölj i orange som jag tog in. Den behövde sig en omgång med dammsugaren och sen har jag tvättat den med ättikslösning för att få bort den lite unkna lukten. Får se om det hjälpt något.
Efter att uthuset var genomgånget kollade jag lite i garderoberna här inne. Finns ju flera såna där små garderober som man kan gå in i. Hittade en sjyst klänning som jag provade. Den satt som en smäck. Mormor hade tydligen precis samma storlek som jag när hon var yngre.
Nu har jag suttit och förbannat mitt mobila bredband som funkar som en potta skit för det mesta. Men idag har det vart katastrof och just nu går det inte attt logga in på msn heller. Grrr... Sen vill jag att Mr. L ska höra av sig med. Det är ju ragget det. Men som jag skrev igår så är jag inte säker på att han gör det. Bara såna där konstiga vibbar. Han sa ju att han skulle höra av sig. Men tyvärr litar jag inte så mycket människors ord längre. Har lärt mig mina läxor, the hard way! Är väl därför jag är extra vresig idag tror jag. Inte alls på humör, sen det tråkiga vädret gör ju inte heller saken bättre. Aja, nu ska jag kolla lite på Simpsons här.
Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0