Träffade mitt ragg

Hade förfest här igår. Vi skulle vara 4 stycken från början, men det slutade med att vi var typ 15 st. Riktigt trevligt var det. Hade skit sköj. Sen drog vi fram på krogen. Där fick jag träffa mitt "ragg" för första gången. Har ju berättat att mitt ex för ca 5 månader sen raggade åt mig utan min vetskap. Mötte iaf den här killen ute för ca 2 veckor sen och sen dess har vi pratat på msn och nu i veckan bytte vi nummer.  Träffade honom ute igår. Så vi satt och pratade i princip hela tiden jag var på krogen. Sen gick vi och käkade nattamat, han bjöd. Och sen följde han faktiskt med hem till mig. Men inget sex, inget tafsande. Vi bara höll om varandra och pussades någon gång. Sen gick han tidigt, för han skulle jobba. Men jag tror nästan jag är såld. Så mysig kille. Trevlig och väldigt fin. Så jag hoppas att vi kommer träffas snart igen. Det kändes väldigt bra iaf. Kändes som han kände det samma.Ska jag vara ärlig så får jag fjärilar i magen bara jag tänker på honom nu. Helt sjukt. Visst brukar jag väl fastna lite så för folk. Men inte så här. Det är iaf inte ofta. Gaahhhh!!! Jag vill träffa honom nu. Ligga och mysa. Var så jädra mysigt i natt så det är inte sant. Och jag tycker det är så underbart att han inte försökte nåt. Vilket då för mig tyder på att han inte vill förstöra nåt. För så tänker iaf jag. Nä, nu ska jag inte bli långrandig. Ska istället ta och packa ihop mig och åka ut till huset. Har ju sovit i min lägenhet iinatt eftersom jag var ute igår. Gött att slippa ta taxi hem =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0