Siloconbröst? Jag?!

Haha, fick höra från Bikerbruttan idag att Eskil trodde att jag hade siliconbröst. WTF!? Då hade hon sagt till honom att det har hon inte. Varpå han säger, men jag trodde det, dom va ju så stora & så fasta. Trodde jag skulle dö när hon sa det. SÅ stora är dom inte. C-kupa, det är ju normalt... men fasta det är dom, dom sitter ju där dom sitter om man säger så. Men att det skulle se ut som sillisar... hahaha. Men det kanske man ska ta som en komplimang?!
   I fredags var jag hemma hos Mr. L. Drack te och kollade på film. Mysigt =D Men inget hångel, inte ens en puss. Bara en kram när jag gick. Och det kändes väldigt bra. Var även ute en sväng på krogen, nykter, igår. Mr.L var där. Dock inte nykter =P Vi pratade en del och fast hans långa hår var stripigt och okammat efter att han badat tunna, så var han såååå charmig. Det roliga är att han är en kille som jag normalt inte skulle titta efter. Han är liksom en sån som smälter in på något sätt, inte syns så väl. Men hans ögon... OMG!! Är nog bland de vackraste jag någonsin sett. Och jag tycker mig märka att han är intresserad. Sättet han beter sig på. Han är så gullig på nåt vis. Som Broder (som inte är min broder utan en av mina närmsta vänninor) sa, han kan va en riktig liten guldklimp. Det visar väl sig så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0