Röja, röja, röja

Idag får det kanske bli till att röja lite i den stora garderoben där uppe och kanske i det stora skafferiet här nere. Kanske att klippa gräset sen med. Det är inte gjort sen i midsomras. Det har ju regnat så mycket och sen har gräsklipparen vart trasig. Men morbror har vart här och bytt drivremmen så jag tror att den är körbar nu igen.
Puh, det är väl bara att ta tag i skafferiet kanske... Fattar ni hur mycket grejer det är där inne? Gamla sparar ju på så mycket. Det finns gamla tårtkartonger, begagnat presentpapper & snören, en 5000 glasburkar, lock & gamla korkar. Så det blir till att slänga en hel del. Ska bara leta upp sopsäckar. Letade som en galning här igår, men hittade inte. Vet ju att jag har 2 rullar... Men kom på att jag tror en ligger i bilen. Ska gå och kolla det nu. Önska mig lycka till!
Såhär känns det lite nu... man vet inte riktigt vart man ska börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0