Jobbflirt

Har en liten cute kille på jobbet. Ända sen vi började jobba ihop så har vi flirtat. Alltid trevligt med en liten flirt. Men grejen är att nu vet jag inte riktigt vart jag har honom. I början var ju allt bara på skämt. Men nu vet jag inte längre. Grejer han säger och hur han beter sig säger mig ibland att han skulle vilja mer. Men jag hoppas att jag inbillar mig. Han är ju bara 21. Visst det är inte jättemånga år mellan oss, men nä... Vill inte förstöra vårat samarbete och vänskap. Dessutom så är han inte typen som har tjej. Lite för omogen. Fast det är klart. Ett litet hångel är la aldrig fel =P  Hahaha. Nä, ska försöka att undvika det om det skulle bli så.
Har ju börjat msn:a lite med han som mitt ex raggade upp åt mig. Han verkar riktigt trevlig. Får väl se om det blir en kaffe någon dag. Vore kul. Han är kan kille som jag skulle kunna bli kär i. Han har ju iaf långt hår ;P  Det mina vänner är något som jag är vääääldigt svag för. En kille med fina ögon och långt hår... Gahhh! Då smälter jag fullständigt. Är så otroligt jävla sexigt! Fråga mig inte varför, det bara är så.
Vet att jag haft med den här bilden förut. Men han är bara såååå het!!!

Killen är sångare i det finska hårdrocksbandet Amorphis, som för övrigt är ett riktigt grymt band. Ett av mina favoriter faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygg blogg!

2009-07-03 @ 14:44:36
URL: http://misswenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0