Auktion

Imorgon ska jag och mamma åka på auktion. Hoppas bara att det är uppehåll. Eftersom det är ute på en fotbollsplan.
Vet inte när jag var på auktion sist. Älskar verkligen auktioner. Som en fd kompis brukade säga " ja, men du gillar ju sånt där gammelt bôs!" Haha, så sant så. Mamma gillar ju oxå sånt, så det ska bli kul med lite mor & dotter tid. Blir ju inte så ofta.
Drog kanske lite snabba slutsatser härom dagen. Ragget, Mr. L hörde faktiskt av sig idag. Då är det kanske inte helt kört ändå ;P  Hoppas på att vi får tid att träffas. SNART! Fattade tycke för honom, rätt mycket tom...
Önska mig lycka till att jag hittar nåt sköj på auktionen imorgon och önska mig lycka till med ragget med för den delen =P
Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0