Va fan hände igår?

Sov tydligen väldigt gott. Jag jobbar ju natt. Så jag la mig strax efter 7, som vanligt. Hade ställt klockan på 14.15. Har ett svagt minne av att jag stängde av larmet och skulle dra mig en liten stund. Men det blev uppenbarligen en jääävligt låååång stund. Vaknade och kollae på klockan. Hon var nästan 20!!!! Gahhh... Att ja kunde stensova så länge?! Men, det kunde jag ju...tydligen!!!
Helgen var bra annars. Fredagen var jag hemma hos Bikerbruttan och kollade på film och tjöta skit. Lördagen fick jag besök av Mr. Kass en snabbsväng, sen drog vi ut i buschen på en hemmafest. Men jag var nykter. Körde ju broder Bengtsson till Karlstad igår.
Känns riktigt bra med Mr.Kass faktiskt. Jag hoppas att det kan leda till något bra. Vill inte ha några direkta förhoppningar. Men när jag tänker på honom så kommer fjärilarna i magen fram. Så skönt det känns!
Här får ni lyssna på en tjej med riktigt grym röst! Serena Ryder - Just another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0