Tänkt

Gör jag ju alldeles för mycket. Så även i natt på jobbet. Eller egentligen så var det bra tankar för en gång skull =P Tog bort alla gamla mess på telefonen. De få gulliga mess som Hellbiker skrev i somras/höstas hade jag inte tagit bort. Men nu åkte allt bort. Känns skönt att ha "rensat" lite.  Jag trodde ju att jag kommit över honom. Men i natt  insåg jag att jag nog inte gjort det. Förrän nu. För nu har jag bestämt att han ska vara ett minne. En stolpe på en väg som jag passerat. Nu vill jag ägna min tid till att lära känna Mr. Kass istället. Har tänkt en del på honom det sista. Och det känns riktigt bra. Vi har ju bara vart på 1 dejt. Men vi är ju i samma umgängeskrets, så lite känner jag ju honom. Men inte på djupet. Vi ska väl träffas i veckan. Tänkte prata med honom senare idag. Längtar efter att få träffa honom. Det känns sådär spännande. Hihi.
Har muskelryckningar under mitt ena öga. Det har hållt på sen i förra veckan. Och då menar jag inte från och till utan det håller på konstant, flera stycken i sekunden. Ibland rycker det så pass att det märks i synfältet. Inte alls kul =(  Läste lite på nätet härom dagen att det kan bero på stress. Men jag stressar ju inte alls.... Konstigt. Kanske är någon sorts inre stress som jag inte ens vet om själv? E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0