Slö

Det kan man säga att jag, eller rättare sagt vi vart idag. Mr Kass kom hit igår på eftermiddan. Det blev en kaffe på stan senare blev det pizza. Och sen när vi kom tillbaka tog vi oss varsin grogg. Göttit! Men det blev ju lite mer än 1 grogg... Rätt va det va så var ju 7:an slut... Oooppsss! Sen ringde Puffs. Så då gick vi dit. Mycket trevligt. Men det blev väldigt sent... eller ja tidigt. Gick därifrån strax innan 5... Sen blev det mys när vi kom tebaka... =P Så vi la väl oss att sova vid 7.30.... Så vi låg i sängen läääänge idag. Mr. Kass var rääätt bakis. Själv var jag bara slö, inget bakis. Gött för mig =P  Kass åkte väl hem till sitt strax efter 18 ikväll. Sen dess har jag inte gjort ett skit. Legat i soffan och slappat och glott på tv. Känner att det var allt som orkades med idag. Ska bli tråkigt att sova själv inatt. Det är allt bra mysigt att ha någon bredvid sig att krama om...  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0