Mina braiga vänner


Idag har jag haft fika-träff med "Broder Bengtsson". Trevligt, som alltid. Och på Söndag ska jag köra upp henne till Karlstad igen. Blir trevligt med en tjej-roadtrip. Puffen ska oxå med. Så det blir nog livat =D
Imorgon ska jag nog träffa Mr. Kass. Ser jag fram emot. Jag börjar gilla honom alltså. Trevlig, lättsam och rolig. Vad mer kan man begära liksom? Inget! Eller ja, att det finns gnista då... Men det finns det! Hihi.
Får nog bli sängen nu. Vill komma upp i tid imorgon. Det är ju det som är nackdelen med att vara nattjobbare. Går jag och lägger mig senare än 2-3 så somnar jag ändå inte innan 7-8 på morgonen.... Inte så sköj precis! Därför får man försöka komma isäng helst innan 1. Då kan jag i princip vara säker på att jag kommer att somna.
Jag och Puffen har ett tag tänkt på att göra en kompis tatuering. Och vi har kommit fram till att ett kasettband skulle representera oss väldigt bra. Vi spelade alltid in oss själva när vi var små nämligen... Haha... Satt en dag och ville ha lite inspiration till detta. Och hittade den här bilden. Det är nästan precis som vi hade tänkt oss =D  Men den kommer givetvis inte att bli precis likadan som den här! Men nåt i den stilen iaf med bandet utdraget...
Egentligen så skulle vi vilja göra "de tre musketörerna". Men då måste vi få med Broder Bengtsson. Och hon är INTE för tatueringar.... Men det skulle ju bli helt fel om jag och Puffen gjorde varsin musketör... Jag menar "de två musketörerna".... Nä, det funkar ju inte!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0