Lyckat!

Hade ju försenad 25-års fest i Lördags. Det bev kanon! Hade himla roligt. God mat och underbart folk. Vad mer kan man begära. Tyvärr var ju Puffen sjuk, så hon och B kom inte. Och Mr Kass kom inte heller. Förståeligt med tanke på att han inte känner någon mer än Puffen & B... Men jag hoppas få träffa Mr. Kass i veckan i stället =D Träffade ju honom en sväng i Fredags. Höll på att dö av skratt flera gånger. Han är ju så jävla "domm". Men man har ju aldrig tråkigt, det kan jag lova.
Tyvärr åkte han ju hem redan kl 21. Men det var väl bra det med. Jag hade ju en del att fixa på Lördagen sen. Men det var allt bra svårt att släppa taget om honom när han skulle åka hem. Men jag får säga att det känns väldigt bra att vi tar det s långsamt. Man hinner känna efter ordentligt. Fast jag får allt erkänna att hjärtat slår extra fort när jag träffar honom. Hihi, det känns så skönt och pirrigt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0