Konstigt

Ibland (läs ofta!) fattar jag inte hur min hjärna funkar. Mitt känsloliv är alltid så fucked up. Är väl för att jag tänker alldeles för mycket.
Fick en sån där konstig klump imagen för en liten stund sen. Var inne på en community och fick för mig (fråga inte varför) att kolla på Hellbikers sida. Har inte vart inne på hans sida på hur länge som helst. Jag dejtade iaf honom i somras. Men det funkade inte. Han var negativiteten själv och jag är ju obotlig optimist. Dessutom jobbade han jämt. Hade nästan aldrig tid för mig. Men jag älskar ju människor. Det är mitt stora problem. Vill försöka hjälpa. Och han hade ju många fina sidor med. Jaja, var iaf inne på hans sida. Och det stod att han dejtade en tjej nu. Och jag fick en klump i magen av det. Varför då? Jag menar jag vill ju inte ha honom... Skumt det där. Stod ju iaf vem den där tjejen var, så jag gick in på hennes sida med. Då förstod jag att det var ett distansförhållande. Och det tror jag passar honom perfekt. Han har ju ändå aldrig tid att ses. och om han åker dit så kan han ju inte gå ut i garaget och jobba utan blir "tvungen" att umgås.
Men det stör mig att jag ens reagerade på att han dejtar. För jag vill ju att han ska va lycklig. Vilket är något han inte vart i hela sitt liv skulle, skulle jag tro.
Nä, får tränga undan den där dumma klumpen eller rättare sagt ersätta den med att tänka på Mr. Kass istället. Min dejt  =D Hoppas att jag kan få träffa honom i helgen. *Längtar* =)

5 min senare
Hihi, den där dumma klumpen försvann fort kan jag lova. Nu är det mer fjärilar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0