Indianen 25 år!

Idag fyller indianen 25 år! Detta firades igår hos "Den långhår'te som inte e så långhårig längre" & Majan. Riktigt trevligt var det. har ju inte träffat någon utav dem på länge eftersom alla har varit hemma hos sina familjer över julledigheten. Tiden gick så fort bara. Rätt vad det var så var klockan 2.30! Så då beställde jag och Puffen taxi hem.
Tidigare på dagen tog jag och Puffen en roadtrip till Torp och skulle shoppa. Men vi hittade inget roligt. Jag ville haft lite nya kläder. Men fick nöja mig med ett par pumps. Detsamma gällde Puffen.
Har dock inte blivit någon tid över till att umgås med Mr. Kass =(  Men får kolla upp hur han jobbar i veckan så kanske man kan träffas lite då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0