Pigg som en mört?

Nja, det kan jag väl inte påstå att jag är. Men tydligen inte trött heller.
Gick och lade mig kl 01.30 och vaknade starx innan 5 och har inte kunnat somna om. Det är den enda nackdelen med att jobba natt. Man behöver "ställa om sig" inför helgen.
Om cirkus 1 timme ringer alarmet och det är dax att gå upp. Om jag inte går upp tidigare förrståss... Just nu ligger jag med datorn i sängen. Lap top  is the shit!!!
 
Igår fick jag med mig Biker Bruttan på auktion ute i buschen. Och jag fyndade. Wiieee!!! En kaffeservis i guld. Bara så grym. Så kitchig! 100 spänn gav jag. Då fick jag detta: 6 assietter, 6 kaffekoppar med fat, 6 moccakoppar med fat, sockerskål, gräddkanna, 2 små skålar och 4 st te/kaffekannor. Är inte det ett fynd så säg! Får ta kort på den och lägga upp sen så får ni se hur grym den är.  =D

Idag blir det en sväng fram på stan. Skulle vilja ha lite nya roliga kläder. Men som vanligt så hittar man väl inget kul i den här "hôla". Sen ikväll blir det lite partaj med tjejerna i kören. Mat, dryck & en massa tjatter. Ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0