Onsdag

Och det närmar sig helg. Wiieee!! Två arbetsnätter kvar bara.
Hade svårt att sova idag med. Fick gå upp och leta upp öronproppar för att överhuvdtaget kunna somna. Fattar imnte vad dom gör där uppe. Dom måste ju ha hörselproblem allan iaf. Nu sitter jag iu soffan och kollar på tv och ändå överröstar nästan deras tv min! Men hallå!! Fortsätter det så får jag väl gå upp och be att de sänker volymen. Men det känns ju inte så roligt att vara en "tjöt kärring". Särskilt inte eftersom jag är en sån som har fester ibland heller. För då lär väl jag få äta upp det sen... Men samtidigt, fest har man ju inte varje dag. Jag har ju inte kunnat sova sen de flyttade in i lördags. Ibland är det tydligen inte bra att jobba natt. Men med de två andra omgångar hyresgäster som bott här har jag aldrig haft några problem. Känns tråkigt. Men men, sånt e livet! Vill flytta till hus, NU!!! Får väl se om jag kanske flyttar ut till mormors hus när hon flyttar snart. Dock mycket som behöver göras där. Men man får ju iaf sova ifred....
Tänk om det kunde vara så.. Kunna sova lite på jobbet. Går väl dock inte så bra på mitt jobb dessvärre....

Vill träffa Mr. Kass med. Har inte setts på 1,5 vecka =( Han hade fullt upp i helgen som var. Var sagt vi skulle setts nu i början av veckan. Men nu kunde han tydligen inte. Då blir jag lite misstänksam. Vill han inte? Men samtidigt så är jag nästan säker på att han är en sån som skulle säga direkt om han inte ville. Men det är väl före detta erfarenheter som spökar i mitt huvud. Så han får helt enkelt höra av sig när han vill och kan. Tänker inte tjata. Vill inte kvävas. Vet ju att han blir rädd om man är för på. Men det är ju inte utan att man längtar lite efter att få krama om honom lite. Och sen har vi så kul. Samma dåliga humor. Vi skrattar ju mest hela tiden. Så underbart. Men ändå är det inga problem att prata allvar. Precis så som jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0