Nya grannar

I Lördags flyttade det in nya grannar i lägenheten över mig.  Trodde aldrig jag skulle säga det. Men nu saknar jag dem som bodde där innan. Det var n tjej och en kille som var strax över 20. Och hon skällde på sin kille varje dag. Om allt. Från vart nån lampa skulle stå till fel färg på handukarna till pengar... Men det var iaf underhållande. Låg ju här och skrattade varje dag. =D
Nu har jag inte kunnat sova på flera dagar. Det är nämligen extremt lyhört här. Och dom som har flyttat in nu har en hund (tror jag) hör när den går omkring där uppe, sen hör jag vad de kollar på på tv:n och när de pratar. Verkar vara en mamma med barn. Men jag hoppas verkligen att jag lär mig sova i oväsendet. Annars kommer jag bli ett nervvrak! =Sen

Kommentarer
Postat av: idoff

2009-02-11 @ 19:40:52
URL: http://idoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0