Match making

Haha. Fick ett mess igår kväll. Stod såhär:" Hej hallo! Jag har hittat en riktigt snygg kille till dig. Han är skitsnygg och hur trevlig som helst, enda problemet är att jag inte vet om han är singel.Och vet du vad. Han är långhårig också!"  Detta fick jag av en av min bästa kompisar till lika mitt ex. Han litar inte riktigt på min egen förmåga att hitta bra killar längre. Och jag kan väl förstå honom med =P  Hur som haver så hade han ju tydligen pratat en hel del med den här killen och berättat om mig. Och ja, han var singel. Ingen aning om vad han sa. Men han fick tydligen min msn iaf. Så vi får väl se om han hör av sig. Kunde ju vara trevligt om han gjorde det. Aldrig fel att lära känna nya folk. Och om det skulle finnas en gnista så är det ju ett stort +.
Iaf lite kul att man har ett ex som är så omtänksam. Kan lätt säga att jag älskar honom. Fast inte på ett sånt sätt att jag skulle vara ihop med honom. Men han är är en av de väldigt få personer som jag litar till 100% på. Jag skulle inte tveka att lägga mitt liv i hans händer. Det säger ju en del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0