Fucked up

Som vanligt kan inte mina känslor ligga på en normal nivå. Jag tänker och känner alldeles för mycket. Varför kan man inte bara stänga av. Han den kasse har jag inte träffat på snart tre veckor. Han har haft fullt upp. Säger han. För mig känns det lite som att han försöker låta det rinna ut i sanden. Men jag tänkte höra av mig till honom idag. Så får vi se vad han säger.
Jag vänder ju och vrider på allt så förbannat så jag behöver veta innan jag blir tokig.
Var inne på ansiktsboken nu på morgonen med. Halkade förbi på en sida. En fd dejt till mig. Och den grabben har något. Kan inte riktigt släppa det. Även om det aldrig blev nåt så mellan oss. Och jag vet inte om jag skulle kunna leva med honom heller för den delen. Men ändå dras jag till honom som faen. Iaf så har han tjej sen i somras och såg att hon skickat honom en alla hjärtans dag present. och det stod nåt i stil med. Jag älskar dig, du e mitt allt.. Och på nåt sätt blev jag... vet inte vad jag blev. Svartsjuk kan jag nog inte säga att jag blev... Men nåt var det. Skumt! Någon som vill byta hjärna med mig? Bytes mot en som inte tänker så mycket. En killes hjärna kanske?!  =P  Nä, nu kanske ja va lite taskig.... Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0