Vild@art

Imorgon bär det antagligen av till Vårgårda för ett besök hos tatueraren Vilda. BikerBruttan skulle ringa imorgon och kolla om hon är där. Känns ju lite pissigt om man åker flerra mil för att upptäcka att hon inte är där!! Men det är inte dax för gaddning än. Vi ska bara betala depositionen och lämna våra bilder och säga hur vi vill ha det. Men det närmar sig iaf. Är ju ett år sedan vi bestämde oss för att låta henne märka oss för livet. Sen tog det ett tag innan vi kom iväg att prata med henne och sen hade hon ju rääätt lång väntetid. Men snart!! =D

Och den där Mr.L... Inte träffat honom den här veckan heller. Är nu dryga tre veckor sen vi sågs sist. Tre fucking jävla veckor!! Hade i princip bestämt mig för att jag inte skulle höra av mig mer. Men det slank ändå iväg ett mess igår på dagen. Men han befann sig i Karlstad. I natt bestämde jag mig igen för att jag inte ska höära av mig. Men sen kom jag och tänka på blickarna han ger och hans kramar och besämde mig att jag låter honom få lite tid till. Men det är ju inte som att jag kommer att avvisa andra för hans skull. Är det någon som verkar intressant så kommer jag ju givetvis att kolla läget. Han kan ju inte vara så dum att han tror att han har ensamrätt när han inte prioriterar att träffa mig...

Näpp, dax att hoppa in i duschen. Tänkte jag skulle testa att baka ett så kallat LCHF bröd sen. Jag håller inte på med sånt där, men det lät gott, så deted är väl bara att testa. Sen kanske BikerBruttan & RedSexmaniach kommer hit på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0