Utslagen

Är helt utslagen nu. Hur trött som helst. Gick upp 12. Strax efter drog jag ner till playan och mötte mina särbos. Det blev sol, bad och grill. Underbart! Kl 17.15 hämtade jag mor o far och körde dem på förfest. Satt med på förfesten och körde dem sen till kräftskivan de skulle på. Var hemma 19.10. Snabbt göra sig iordning och var inne i stan sen kl 20.20. Då blev det ut och käka med särbosen. Maten var god, men servicen var inte lika bra. På vägen tillbaka till Bikerbruttan så mötte vi vd:n för Fabriken. Han är alltid lika trevlig. Lite dragen var han ockxå, och hans fru var ännu mer dragen. Haha! Men det känns skönt att se att de också är människor. Till skillnad från en av våra fd vd's som var så präktig. Man undrar vad han har uppstoppat där bak. Helt sjukt tråkig människa...
Jaja, är iaf jävligt trött efter att ha sovit 4,5 timme och hållt igång hela dagen. Men det känns inte som att det är någon idé att lägga sig heller när man vet att man ska vara chaufför. Fast man vet ju iofs inte hur sent det blir heller. Kan ju bli vid 3-4 tiden... Man vet aldrig med mina föräldrar... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0