Melody club & I-lands problem

Igår var jag på konsert i stan. Var band som spelade i stadsträdgården. Först ett antal lokala band och sedan Melody club. Fasen va bra det var! Inget som jag har lyssnat på förut direkt. Men de var riktigt bra live alltså. Så det var en lyckad kväll.
Strax efter jag kommit hem ringde Simse ( min bror). Han var på fest en bit ifrån där jag bor. Fick då prata med mitt X, K-C. Var trevligt att få prata. Han är så omtänksam. Ibland händer det att jag tänker tanken, tänk om jag inte... Men det känns ändå bra att vi har så bra kontakt och är varandras bästa vänner även fast vi inte får chansen att träffas så ofta. Han ville att jag skulle komma på fetsen igår. (Men det gjorde jag inte)  Hans sambo var ju inte där... Hon blir ju vresig när vi pratar. Iaf, han är så omtänksam. Vi kom ju in att prata på Mr. L. Det var ju han som raggade upp honom åt mig. Hahaha... Men han kunde inte förstå att han inte kunde ta sig tid att träffa mig, jag som är så bra =D  Precis samma sak som jag undrar... Han tyckte att jag skulle skita i honom. Kanske har han rätt. Han har dessvärre nästan alltid rätt... Men jag vill inte skita i honom. Tror att han är en bra kille. Fan sicka I-lands problem man har.... =P
Passande bild va?! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0