Tatuering

På onsdag ska jag och "Grannkäringa" (som inte är min granne utan mamma & pappas granne) åka till en tatuerare i stan. Nu på semestern så blev det prat om tatueringar och hon sa att hon ville göra en. Men att hon inte visste om hon vågade. Så jag sa att vi skulle gå dit ihop en dag. Och nu är det bestämt att det blir på onsdag. Mams kanske också skulle med. För även hon är lite sugen på att tatuera sig. Ska bli riktigt kul att se om tanterna ballar ur eller om de går hela vägen. Grannkäringa tror jag nog kommer att göra det. Hon har vart alldeles för uppkäftig för att hon skulle våga dra sig ur. Vi har ett sånt förhållande till varandra. Mycket tykning.Haha! Hon är ju som min extra mamma. Bodde nästan där när jag var liten. Sen har våra familjer alltid semestrat ihop. Dessutom så är hennes gubbe och min far kusiner.
Jag själv är också grymt sugen på att tatuera mig. Men i oktober har jag iaf tid i Vårgårda för att göra min vänskapstatuering med Puffs. Ser fram emot det =D Men när jag åker in till stan på onsdag så är det inte omöjligt att jag betsäller en tid för att bygga ut min befintliga lite till =)
Vänskapstatueringen kommer bli nåt liknande det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0