Riva räva rö'....

Då var man hemma igen efter 5 dagar på vår svenska västkust. 5 dagar fyllda med god mat, trevligt sällskap, storm & hällregn. Svensk sommar när den är som bäst... eller INTE! Då syftar jag ju inte på maten o sällskapet, utan på vädret... =P
Efter 5 dagar på camping är det rätt gött att få komma hem, sätta sig ifred på sin egen toalett, lägga en kabel & torka sig med toapapper som INTE river sönder hela röven. Hur kommer det sig att nästan på alla "offentliga" toaletter så har dom sånt där hårt hemskt toapapper? Det borde förbjudas. Man vill ju knappt torka sig ju. Det går väl kanske an i nån dag, men när det har gått några dagar sen så är det inte lika kul. Nä, fram för mjukt toapappaer på alla toaletter!!!
    Har nog aldrig vart så här blek en sommar. Helt sjukt hur få soltimmar det varit. Inte för att jag brukar bli (ursäkta uttrycket) "neger brun", jag blir väl mer mörkare vit.... Men nu känner jag mig nästan genomskinlig. Hittade en bild som är rätt träffande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0