In dreams

Hade en så skum dröm förut idag. Den involverade mitt ex. E-fock. Vi var bara ihop i 3 månader för ca 2 år sedan. Jag blev så jävla kär i honom och han dumpade mig. Fick aldrig nån anledning till varför. Vilket ledde till att jag hade väldigt svårt att släppa det  hela. Och eftersom vi träffades flera gånger  och sov ihop efteråt så  var det ännu svårare. Och för ett år sen fick han nåt ryck och hälsade inte ens längre. Jaja, nu så hälsar vi iaf. Men vi är ju inte precis bästa kompisar.
Hur som. Jag drömde iaf om honom. Jag & min kompis träffade av någon anlednig E-fock. Vi gick upp för en trappa. Först han, sen kompisen och sist jag. Kompisen och han gick och fjantade sig. Jag har min hand på ledstången. Han vänder sig om mitt upp i fjantandet och han sätter sin hand så att den kommer på min hand på ledstången. Och då kom alla känslor tillbaka. Våra blickar möttes och det syntes så väl i hans ögon att han kände samma sak. Helt jätte skumt var det. Kommer inte ihåg riktigt hur det fortlöpte sen. Men just det här att när vi gick uppför trappan så kände jag inget mer än vänskap men så fort hans hand kom i kontakt med min så var det som att tiden stått still, och alla känslor var tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0