Hemligheter

Pratade med Velden för en stund sen. Hon berättade en hemlighet. Fattar fan inte hur folk tänker ibland alltså....
Ska jag ta det snabbt och kort så är det såhär: Killen. E-fock (som även är mitt ex) var ihop med Ai. Ett i princip platoniskt förhållande eftersom han inte ville ha sex. Men dom är ändå bra kompisar och han vill ha henne kvar, så hon stannar fast hon kanske egentligen inte vill. Nu har de vart ihop ca 1 år. Hon gjorde slut för några veckor sedan. Men E-fock vill inte att de ska berätta det för någon för att han inte är redo för att berätta det för folk. VA?! Så snäll som Ai är så går hon med på det. Så ikväll skulle dom på fest. Så de ska gå där och låtsas att de fortfarande är ihop.
Har ni någonsin hört nåt så dumt?
Det är nog med det mest störda jag hört iaf.
Det roliga är ju att ingen vet om det. Förutom Velden och jag då. Eftersom Ai inte kunde hålla detta för sig själv längre. Frågan är ju bara hur lång tid det kommer ta innan detta har kommit ut. Då blir det ju gött pinsamt för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0