Häpp, inte i helgen heller

Får inte träffa Mr. L i helgen heller. Jobb, jobb & åter jobb. Fan vad den karln jobbar. Typ dygnet runt. Jävligt tråkigt för mig =(  Men som tur är så jobbar han inte i så många månader till. Eftersom han jobbar säsong. Sen är han ju ledig heeeela långa vintern. Så om vi inte kan träffas då så är han ju inget att hänga i granen. Det roliga/konstiga är att när man väl träffas så ser man ju att han är intresserad. Men då tycker ju jag att det är konstigt att han inte tar sig lite tid till att träffa mig. Behöver ju bara komma förbi säga hej, ta en kopp kaffe, stanna en kvart.... Men han kanske bara är feg? Vad vet jag... Vi får väl se. Only time can tell....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0