Ny design

Blev trött på designen på designen här. Så jag försökte mig på att designa lite själv. Ja, ni ser ju resultatet. Är ju alltid en början iaf. Inte kanonsnyggt kanske. Men va kan man begära första gången?!
Blev ingen plåtning igår. Han hörde inte av sig. Och inte jag heller för den delen, men jag kände att jag ville inte sitta inne och prata när det var så undernbart väder. Så jag, Puffs, hennes mor & syster satt utanför Birgers i solväggen och käkade glass. Mmmmm, gott!
Idag har det inte hänt mycket. J.S kom hit och sov inatt. Så idag var vi framme på stan och käkade lunch. Och sen har vi legat i soffan och vilat och gjort diverse gymnastiskta övningar... hehe...
Nu ska jag nog gå bort till Puffs en sväng. Annars vet jag inte vad som händer ikväll. J.S kommer väl tillbaka hit sen nör han "nördat" sig färdigt med sina kompisar.
Här kommer lite go musik med. Rockabilly!!!!
 

Kommentarer
Postat av: sofie

snygg blogg :)

2009-04-23 @ 12:23:48
URL: http://metrobloggen.se/sexvarning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0